torsdag, februari 26, 2009

Besvikelse...

På nyheterna, på läkemedelsverkets hemsida, i Aftonbladet & Expressen - ja ÖVERALLT pratas det om den senaste "skandalen" inom hälsokost: Fortodolen. Som visst innehåller nåt ämne som är skadligt för levern och till och med kan vara dödligt visst... Ingen vet väl än om det är tillsatt med flit eller om det blivit av misstag. Finns visst inte ens i alla burkar. Jag vågar inte fortsätta iallafall... Jag som beställde 200 st som kommer hem idag. :o( Jag har skickat mail till stället jag beställde från, de lär ju bli så illa tvungna att ta tillbaka dem!
Jag som var så oerhört lycklig över att efter all denna tid med värk och elände änligen hittat något som hjälpte! Ska man aldrig få vara glad? Ska man aldrig få känna sig frisk?? Jag som mått så himla bra med de där tabletterna och nu rycks möjigheten bara undan. Nästan så jag önskar att jag aldrig hade sett den där artikeln och aldrig provat.

Nåja, bara att hoppas att de löser det där så jag kan få mitt nya liv tillbaka. Nu ska jag snart gå till bussen, det kräksnöar ute så det blir ingen prommis till Heden idag. Förhoppningsvis hem iaf.

1 kommentar:

  1. Nej... Det var ju verkligen trist. I och för sig är ju "allt" farligt hela tiden, men det kan ju vara dumt att chansa som du säger. Hoppas någon klok person kommer på en bra ersättning så du kan må bra igen!
    mvh
    Anna-Karin

    SvaraRadera