fredag, februari 06, 2009

"De va fredagkväll igen, å dans i skymningen..."

Nääääeeee.... inte är de nån dans här inte! ^^

Jag har precis lagt Skruttet och hoppas på att han somnar, han sov en tupplur (varför säger man så?) i fåtöljen vid tretiden. Han ville ju inte vila med pappan så jag lät honom sova en halvtimme där istället. Vi får la si vad det har för inverkan på kvälls-somningen. Förhoppningsvis ingen alls. Vi har "fredags-myst" (man måste väl börja med det så inte Alex blir mobbad på dagis!) med glass och Cars ikväll. Alex fick en rosa glass, han tycker det är så fint med rosa! Jaa, vad säger man? Inte brås han på sin mor inte...

Undrar vad de gamla föräldrarna ska hitta på ikväll tro? Blir kanske nån runda med Indy på xboxen efter dusch och kvällsfika? ^^ Det stora helgnöjet hos familjen Norman/Hedlund!
Nu börjar Alex låta lite ifrån sängen, jag kanske inte behöver bekymra mig över kvällsnöjen alls... -__- *håller tummarna*


Idag retar jag mig på: Alla mail från "Penis enhancement", vem är han? Och vad vill han mig? Och hur i alla världen kunde hans föräldrar döpa honom till Penis? Det är ju synd om honom egentligen, jag borde kanske svara på hans mail??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar