onsdag, januari 21, 2009

puh...

Äntligen klar med en dags hårt pluggande, börjar komma ikapp med all läsning. Kunde nu bara boken jag behöver till fredagens föreläsning komma imorgon så skulle allt vara frid och fröjd! ^^ "Psykologi och kön" - det låter som en lättsam läsning va??

Nu kom Utte hem från dagis, hans pappa har varit och hämtat honom. Nu ska han se på "issarna" (Hitta Nemo) innan det är dags för middag. Vi har fulla kylen med matlådor, så ikväll blir det att tugga rester. Den afrikanska kikärtsgrytan jag hade planerat får stryka på foten tyvärr. Kanske imorgon...

Hoppas, hoppas de ringer från Mio imorgon och säger att sänggaveln och borden kommit!! Apropå ringa så har jag ju glömt att ringa Sportin! Måste göra det ikväll då!! O__o Annars får jag väl skäll av Kattis antar jag. ^^

Knas-Skrutten går omkring med ett halsband av stora svarta pärlor, "annans" är visst hans ord för halsband. Söt-unge... han tycker att han är så fin. Pappan ser skeptisk ut, men det sägs ju vara bra att inte låta barnen växa upp kön- och genusstereotypt. Jag tror inte att han kommer få svårt att hitta sin identitet i tonåren för det. Möjligen om han får ett rosa halsband... -__o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar