tisdag, januari 27, 2009

Inte igen!!

Så var det dags igen då - sjuk unge!! Alex vaknade och grät flera gånger igårnatt, ett tydligt tecken på att han håller på att bli sjuk. Och mycket riktigt så är han hostig och täppt idag. Började ju redan igår såklart, men då var han ju ändå ledig med pappan. Idag är han hemma från dagis med mig. Jag har hemmastudier tis-ons så jag får plugga på kvällarna istället. Satt och läste igårkväll med, samt plöjde fyra avsnitt UR "Det sociala djuret" som vi kunde se på UR Acess via HiG bibblans sida. ^^ Smart grej det, bara att gå in med vår proxyinloggning så har vi tillgång till massor av databaser. Böcker, tidningar, artiklar, UR, NE, Libris osv, osv....

Nu ska jag sätta mig med Alex och se på "Filmen om Nalle Puh" medan jag dricker upp mitt te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar