måndag, december 08, 2008

Klenpluggare...

Usch jag har inte alls känt mej i form att plugga idag! Suttit och bläddrat lite förstrött i rapporten och läst ett par sidor i en bok. Jag har helt enkelt inte lust!! Skulle helst bara vilja lägga mej ner under en varm filt och sova eller nåt. Men det går ju inte. Känner mej aningen piggare nu efter en dusch och en nyttig quorn med bröd-lunch. Tänker inte ens försöka plugga mer idag, för det ger ändå inget. Alltså sitter jag här tills Ankie ringer och säger att det är dags att åka. Jag läser rapport-helvetet ikväll istället! Sådeså.

Jaa, så här långt har ju vilktklubb gått bra. Jag har inte gått ner nåt sen imorse (fyyy, vad dåligt!) men jag har lyckats pilla in allt jag ska äta idag, inklusive peppisarna jag tar med till Anna. Och så har jag lagt in promenaden ikväll, tänkte gå runt heden och det tar ca 90 min. Gudars skymning vad jag är välorganiserad och duktig! *ser äckligt ordentlig ut*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar