måndag, december 08, 2008

Måndag

Jaha, då var det en sån där måndag igen... Jag höll på att välta bestickstället när jag skulle ta min tekula, spillde massor av te på bänken, Utte vaknar med ett trots, blåa bilen var borta (ve och fasa tyckte Alex), det är mulet ute och jag känner mej allmänt låg. Men men, man bryter ihop och kommer igen - inte mer med det! ^^
Jag har förlängt mitt medlemsskap på viktklubb idag, det funkar ju sisådär för mej utan hjälp från dom. Har ju gett det ett försök nu utan nåt resultat som är värt att orda om. Så nu blir det rättning i ledet igen! O__o Hårda bud och skriva upp varje liten kalori! (jaa, jag vet att det är oerhört korkat att starta så här tätt inpå jul, men jag ORKAR inte vänta och förresten så fick man en månad gratis om man köpte ett hel år nu ochsåvilljagintevarasåpatetiskattjagbörjarefternyårsomallaandra!!) *hyperventilerar av den långa förklaringen*

So it begins alltså...

Ska kika över min uppgift en sista gång nu, sen börja läsa rapporten till den andra. Åker ju bort vid ett-tiden så jag vill hinna lite före det. Sen ikväll ska vi ut o gå efter middagen, hela familjen (eller ja, Alex går ju inte precis - han åker ju vagn).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar