torsdag, november 27, 2008

Veckla ut sej själv?

Idag har vi haft "individuella lärkontraktsträffar", för att följa vår utveckling typ. Vi ska ha de en gång/ termin med samma gubbe alla åren. Rätt bra grej kan jag tänka mej, intressant att se hur man vecklas ut. ^^

Annars har vi hållt på med grupparbetet, fått ihop det utom den sista lilla biten som jag, Anna o Ankie ska fixa på måndag innan vi skickar in det. Imorgon ska vi ner till Gävle och redovisa det inför allihopa och lärarna. Vi har inte riktigt fattat hur och varför men men... allt är så rörigt och "fetischen" ^^ törs man då inte maila och fråga nå mer för då äter hon väl upp en via mail. Vi gör som vi tänkt och så får vi se hur det går. Det är ju inte redovisningen som examineras utan den inskickade uppgiften. Aningens kymigt känns det ju att hon helt plötsligt kommit på nu att den ska examineras i sjugradiga skalan istället för bara G/IG som det stod i kursplanen... Jaja, vi håller tummarna - mer hinner vi inte göra nu.

Ikväll ska jag på föräldramöte till Nyhamre, gäller flytten tillbaka till Delfinen. Alex ska åka o hälsa på Enas med sin pappa så jag går själv. Är väl bara att lyssna på vad de säger, nicka och se glad ut. O__o

Snart snart åker vi till Stockholm (igen!!) och den här gången ska vi stanna över natten, skönt att slippa sitta o dundra bil hem mitt i natten! Farfar hämtar Utte halvåtta på lördagmorgon, sen går vi till bussen. Gå på stan på lrdagen och sen se MUSTASCH på Fryshuset på kvällen. Vandrarhemmet ligger vid Fridhemsplan, aningens närmare än Bollnäs de... Söndagen ägnas åt att gå på bio på stoooor biograf med popcorn och sen hitta nån najs restaurang innan bussen går hem. :o) Rätt mysig helg skulle jag tro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar