fredag, november 28, 2008

Pust

En sån dag... babblande fetischer, trosor som hotade att titta fram, "-hö?", rörig kritik och en massa flams - så kan det väl lättast beskrivas. ^^ Men vi fick lite med oss iallafall, lite kommentarer på vårt grupparbete. Inte så himla tokigt att ha sån här seminarie kanske även fast vi tyckte det kändes onödigt när vi åkte ner i morse.

Trött var jag, efter dålig sömn, glöggdrickande och mardrömmar. :0) Imorgonbitti avgår som sagt bussen mot Sthlm. Najs, känns som om vi behöver en helg "off". Bara vi två liksom... Idag fick jag ett MMS när jag satt där i skolsalen, ett sånt där som jag var tvungen att stänga ner fort så inte de två bredvid skulle se ^^ Men jag nappade direkt på erbjudandet iaf! Inte ofta man får såna, kul...

Usch ikväll får det bli hämtmat från Kina, ingen orkar laga nåt känns det som. Jag känner mej allmänt loj och slut i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar