lördag, november 29, 2008

Jag är i männskobyn

Halloj! Här sitter jag och bloggar från Fridhemsplan. Coolt va? ^^ Rummet på vandrarhemmet är ok, förutom en blöt fläck utanför toadörren som luktar survatten... Ingen av oss vågar gå och säga till så vi har lagt badrumsmattan över för att slippa bli blöta om fötterna.

Idag har vi varit på stan, låste in väskorna på cityterminalen och gick direkt. Vi har hittat julklapp åt Mathilda och lite smått åt Alex. En liten bil + en julstrumpa med I-or på!! :o) Måste han ju bara ha såklart... Annars har vi mest strosat, i gamla stan bl.a. Där hittade vi Chai-te på en liten teshop.
Just det, jag fastnade på Make up store inne på Ållan med, råkade få med mej en skitcool svart ögonskugga med lila glitter i och en silverfärgad highlighter. ;o) Jag måste ju bara ha nån liten burk med hem lixom. De ska provas ikväll redan!

Nu är vi som sagt på vandrarhemmet, Thomas är i duschen och jag ska bädda min säng. Sen ska jag med duscha och byta om. Vi ska gå på en pub som låg här bredvid och käka middag + dricka lite öl innan vi drar vidare till Fryshuset och MUSTASCH!!! Ska bli himla kul att se dom igen, känns som om det var ett tag sen sist... Var väl i Söderhamn för bra många år sen.

Nä nu ska jag bädda sängen, sånt är drygt med vandrarhem - ingen service. Men men... för 1070 spänn för 2 personer ska man la inte klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar