söndag, november 30, 2008

Hey

Saatana va bra de var igår! De blir bara bättre å bättre live de där Glennarna från Götet. ^^ Första gången jag såg dom live stod de inklämda i en liten skivbutik i Gbg och spelade för att promota sin första skiva. Jag stannade till utanför och köpte ett ex direkt! 100 spänn har jag för mej jag gav för den... sen gick den varm i spelarn kan jag lova. Jag var fast - jag var ett Mustasch-fan!!
Gårdagskvällen var lika go som vanligt, schysst scenshow med dunder och eld. Tungt sound och gött mellansnack.
Före konserten var vi på en mongolisk-thai-kineskrog här i närheten och käkade och drack tre öl. Maten skulle väl inte direkt få högsta betyg i michelinguiden, men den gick i. ^^ Vi var inne på fryshuset strax innan de drog igång, skönt att slippa stå i hundra år. Hade väl kanske varit aningens kul att se Lillasyster som var ett av förbanden, men jag överlevde lätt ändå.
Efter var det sköööööönt att bara kunna ta tunnelbanan hit och lägga sej. Slippa sätta sej i en biiiil och åka 30 miiiil.

Nu ska jag hopp into thö shower och sen ska vi väl ut. Ev gå på bio om det går nån bra film och sen käka nån god middag innan bussen går hem klockan fem. Just det, vi måste in på cityterminalen med väskorna allra först och låsa in dem i en box. Få se om det blir nåt mer shoppat, vet inte hur pass mycket som håller öppet i den här stan en söndag??

Btw, de hade ingen Bollnäsfil på frukostbuffén här - hur kasst är inte det? ;o) Vi träffade iofs BollnäsMartin före konserten, men de är fan en klenan tröst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar