måndag, december 01, 2008

Hemma igen

Pust, va skönt det var att komma hem igårkväll! Bussresan var bra seg... Väl hemma hoppade vi i duschen och mös sen när i soffan med kvällsmacka och "Tomten är far till alla barnen" i DVD:n. Den är så himla rolig den filmen, så klockrena repliker! ^^ "-Skål då, buksvågrar!"

Nu sitter jag som på nålar och väntar på att Alex o pappan ska komma hem från farfar. Jag längtar som en galning efter min lilla Skrutt! Och så hinner jag typ bara säga hej så måste jag iväg till skolan ju. Kasst, så idag kommer jag nog inte att vara så närvarande... vill bara få komma hem så fort som möjligt!!
Utte ska få lite presenter nu när han kommer hem, Philmore (stavas?) WV-bussen från Cars och en vattenflaska med cars-motiv. Undrar om han blir glad??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar