onsdag, november 26, 2008

Kommunal, hejdå!!

Nu har jag betalt in kommunalavgiften för oktober och skickat in övergång till Akademikerförbundet SSR från och med idag. Så nu är det goodbye kommunal! Ja, fast de kommer väl vilja ha betalt för november med antar jag... men sen så! Där sparar jag in ett par sköna hundralappar i månaden. Gött. Många bäckar små sägs det ju... Jag måste sanera lite i min ekonomi. Vi har skaffat ett gemensamt konto nu, och det känns ju som om jag bidrar med såpass lite att jag måste skära rejält i mina inkomster. Ska säga upp Illustrerad vetenskap med, räcker med historia-tidningen. Jag blir iallafall mest stressad av alla tidningar som samlas på hög för att jag aldrig hinner läsa dem. ^^ Har typ två hyllor böcker med som står olästa. Känns inte så kul... jag älskar ju att läsa! Hittar massor av tips i A-K:s bibblo-blogg med men ingen tid finnes tyvärr. :o(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar