tisdag, oktober 07, 2008

Uuurrk...

Jag har insett att mitt arbete är fel! Problemet jag valt (dålig ekeonomi) kan nog fan inte ses som ett so socialt problem i sig, uatn snarare som orsak till de flesta av familjens problem... :/ Jag blir så less på allt, på mej själv som aldrig fattar och bara klantar till allt. Nu måste jag välja ett nytt problem, jag tog alkoholism för det är väl faanimej ett socialt problem!! Och nu måste jag börja skriva om då, fan va drygt. Leta teorier, begrepp och allt som kan beskriva å definiera å allt vad det var. Känns som om jag bara har lust att gräva ner mej nånstans å skita i allt. Från att ha varit rätt långt fram så är jag tillbaka på ruta ett... Har fått ihop ett par sidor max på del ett och har del två och tre kvar... och skiten ska vara inne för första respons på måndag. Faaaaan!!!!

Ska snart åka å hämta Skrutten på dagis, jag får ta hela resten av veckan till den jävla uppgiften och lägga bokläsningen åt sidan. Plus sitta på kvällarna efter att han lagt sig, de timmar han är hemma/vaken måste ägnas åt honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar