tisdag, oktober 07, 2008

halvtid å sidbyte!!

Nu har jag ätit lunch och halva studiedagen ska väl vara avklarad då... jag har läst en hel del men inte hunnit ut hela boken. Jag känner mej så konstigt omotiverad och okoncentrerad på nåt sätt... Jag kommer på allt möjligt annat att göra istället. Enrollade mej på nästa kurs på blackboard och fick ut litteraturlistan :o 10 JÄVLA BÖCKER!!! Shit, jag höll på att ramla ur soffan i pur förvåning. Jaja, det är välan bara å bita ihop och beställa och betala och se sur ut.

Varför, VARFÖR hoppar min markör runt i texten som den vill ibland?? Rätt som det är när jag sitter och skriver så märker jag att jag skriver nån helt annanstans i den redan befintliga texten. Oerhört irriterande, jag som redan har så dåligt tålamod speciellt med datorer. o__O

Nä, jag ska väl försöka läsa lite mer då...

Soundtrack: "Carbon not glue" - Toilet boys (från The song Ramones the same)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar