tisdag, oktober 07, 2008

Plugga

Jaha, då sitter man här igen med kära boken som jag SKA läsa ut den här veckan!! Tänkte mjukstarta med att läsa den innan jag kör igång med uppgiften, jag har ju kommit halvvägs på den iallafall!

Jag gjorde just en fruktansvärd upptäckt på min mail. Böckerna som jag beställt har blitt fel.... det var 2 "Bu & Bä blir blöta" och INGEN "Bu & Bä i blåsväder". Hur kan man vara så klantig (förutom om man heter AnnaLena Norman alltså)?? Faan, beställningbekräftelsen har ju legat där hur länge som helst typ men inte fan har jag kollat på den inte! Jaja, jag får väl ge bort en av dubletterna i födelsedagspresent till nån som snart fyller ett år... :) Och beställa den som fattas ihop med mina skolböcker som snart ska hem till nästa kurs.

plugga.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar