måndag, oktober 06, 2008

Usch

Och fy vilken morgon det var idag. Först vaknade jag jättetidigt och kunde inte somna om. Hade skitont i höfter och ryggslut och låg å fundera på om jag hade glömt ta medicin innan jag la mej igårkväll men det var lögn i helvete å komma ihåg! Jaja, skitsamma öm och stel är jag i varje fall... och trött. Sen var Alex på världens trotsigaste humör när vi klev upp. Först skulle han ha äppelmos på gröten sen ändrade han sej och skulle ha -UUUTAN!!! :S mamma blev lagomt glad, jag har inte riktigt orken för sånt före morgonkaffet. Sen hade vi en hetsig diskussion ifall Ior får sitta med i Alex matstol eller inte. Dumma, dumma, DUMMA jag lät honom det en kväll för jag tyckte det såg så gulligt ut när han satt och låtsasmatade honom. Nu får man sota för det typ varje dag. :( Att man aldrig lär sej...

Nu ska jag fortsätta med min uppgift, sitter och knåpar om alla referat eftersom jag fattat fel hur mkt man får ta direkt ur boken. Bara att göra om/ta bort då! Men det känns som om jag kommer framåt iallafall.

Sen ska vi ut på stan efter lunch. Skynda oss till sko-affärn så Skrutten får prova kängorna, la undan ett par 25:or, sen ska han väl sova middag är det tänkt.


Soundtrack: "Gula låten" - Strebers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar