söndag, oktober 05, 2008

Heja mej

Har just spöat gubben i AOM (Age of mythology) hehe. :) Alltid lika skoj att vinna tycker jag, speciellt i det för det är inte alls lika självklart. Men det går oftast bra om jag får vara viking.

I övrigt har Bobbo varit här och käkat hembakt pizza med oss och sen åkte vi allihop ut till Västansjö och hämtade Utte. Han hade haft det jättebra och blev lessen när han skulle hem. Väl hemma kikade vi på Bamse (oerhört underhållande, de som gjorde det måste vart bra höga hela bunten!) sen var det läggdags för Alexen. BOBBO skulle göra gröten, mackan, klä av, borsta tänder, byta till pyjamas och bära till sängen. :o Bestämd liten herre det där minsann. Så det var bara för Bobbo att göra som han var tillsagd det. Jag slank emellan och bytte blöja lite snabbt bara, det ville han inte göra konstigt nog. Annars är han snart redo för att vara barnvakt över natten skulle jag tro.

Jag har pluggat en del idag så jag kan vara ledig med resten av familia lite imorrn. Vi ska ut på stan och köpa höstkängor och pyjamas på fm, sen försöka gå ut o gå sovturen på em. Jag får sätta mej efter det en stund och en stund på morgonen. Har ju hela resten av veckan på mej med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar