onsdag, oktober 08, 2008

gladare idag

Det känns fortfarande tufft och jobbigt med uppgiften men jag har tänkt om lite.... jag har hela dagen idag + några timmar sen Alex lagt sej, hela dagen imorrn + några timmar när Alex lagt sej, hela fredagen, jag kan sätta mej nån timme både lördag o söndag och jag har måndagförmiddag på mej. Det vore väl självaste faan om jag inte ska kunna få ihop åtminstone minimumet på 6 sidor om alkoholmissbruk innan dess!!

I övrigt är jag gladare med, kände mej allmänt nere igår, men min älskade kan verkligen det där med att pigga upp mig!! Han gör mig glad igen, får mig att må bra, gör mig lycklig på ett sätt som ingen annan nånsin skulle kunna komma i närheten av!!
Men nu måste jag sätta igång och plugga...

Soundtrack: "Headlong" - Queen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar