onsdag, oktober 08, 2008

Tjolahopp, en listelilista!!!

Åååååh, vad jag älskar när jag hittar en bra lista att förgylla min blogg med!



Nämn något som gjorde dig glad igår: Finns bara en sak, men den talar jag inte om. Pilutta dej!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Åt frukost.
Vad gjorde du för 15 min sedan: läste bloggar
Det sista du sa högt: hejdå
Det senaste någon sa till dig: hejdå
Vad har du druckit idag: kaffe, juice, vatten, mer kaffe och bubbelvatten.
Vad var det senaste du åt: kalops å potatis
Vad var det senaste du köpte: Ett paket endagslinser
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: grått å mörkt
Godaste glassmaken: vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: absolut inte
Drömmer du mardrömmar: Ja, alltför ofta
Trivs du med ditt jobb: jag pluggar och det trivs jag kanon med.
Favoritklädsel: kjol
Favoritlåt just nu: "Jag vill bara dansa" - KSMB
Vad ser du om du tittar till höger: en massa leksakslådor.
Vad gör dig glad just nu: min familj
Vad ska du göra härnäst: dricka vatten
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite trött, men glad
Favoritgodis: dillchips, filidutter.
Kläder just nu: svart kjol, svarta strumpbyxor och svart tröja.
Sommarplaner: Jaa, så långt har jag ju inte planerat än.
Hur många kuddar sover du med: en, nackkudde
Spelar du något instrument: nope
Morgon eller nattmänniska: mitt på dagen människa
Vad är viktigast för dig: lycka
Är du kittlig: Ja, men jag kan stänga av det om jag vill
Snarkar du: Ja, tyvärr...
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: räkor
Stökigt eller välstädat: stökigt...
Längtar du mest efter just nu: In Flames 30/10 i sthlm!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar