onsdag, oktober 08, 2008

Nä nu...

... ger jag nog upp med skrivandet för idag tror jag. Jag har kommit ungefär halvvägs med del två nu och min hjärna orkar inte så mkt mer. Jag skulle nog behöva lägga mej och vila en stund eftersom jag vaknade så himla tidigt imorse och inte kunde somna om... =__= Blir så irriterad på mej själv och mina förbannade sömnproblem!
Jaja, nu ska jag plocka bort lite böcker å skit ur soffan och lägga mej ner under en filt och blunda en stund innan det är dags att hämta Utten. Thomas håller på och stökar i köket, städar skafferiet och jag borde väl kanske hjälpa till, men jag orkar bara inte. Igår höll jag fan på att somna vid niotiden på kvällen, och så vill jag ju inte ha det om kvällarna! Speciellt inte som jag hade planer på att sätta mej med böckerna och leta fakta/uppslag inför morgondagens skrivande ikväll. __/__ (. . )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar