torsdag, oktober 09, 2008

del två klar.

*pustar ut* Nu är det bara en del kvar, sen kan jag sätta mej och bara finputsa och fixa lite mer. Har jag bara nåt att skicka in en gång så är jag nöjd. Slutgiltiga versionen är det ju en vecka till innan den ska vara inne så...

Måste försöka få den klar idag!!! Imorgon vill jag gå och hälsa på Sussie på dagen och sen på kvällen ska vi till Runemo och hälsa på Lisa o Ola. :) Jag skulle även behöva på Elgiganten och byta ut min förbannade spelare som helt plötsligt gett upp totalt. Jag lyssnade igår och satte den sen på laddning i datorn innan jag gick ut och gick. När jag kom hem var spelardjäveln helt svart och det går inte ens att knäppa på den!!! Lagomt arg jag blev då... Det blinkar ingen lampa om jag föröker sätta den på laddning igen heller, så nåt har hänt med den. :( Jag fick ju ett visningsex när jag köpte den för jag var ivrig att få den innan resan och de hade inga på lager. Den hade bara suttit där ett par-tre dagar sa killen, men vem vet om det är sant.... Jaja, jag tänker kräva en ny iallafall, för hur som helst så har jag ju fan ett års garanti. Pitt-grejer, Pitt-giganten!!!! Faan va less jag blir på att alla mina jävla grejer ska krångla!!!


Och varför VARFÖR hoppar markören omkring om en stenhög loppa i texten när jag skriver?? jag blir förbannad på datorjäveln med, ska nog slänga den i samma hål som spelaren och mobiltelefonen och allt annat som jävlas med mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar