lördag, april 10, 2010

Men fy faan

USCH! Vad less jag är på det här vädret nu! Jag vill se vååååårtecken och känna lite soooool på mina bleka kinder! Inte gå i lera och sörja.... bort med galonbrallor, bort med snön, bort med hela jävla april skulle man väl kunna säga. På ett sätt längtar jag ju (självklart) till augusti, men ändå så vill jag ju inte att sommaren skall gå för fort förbi. Men blir det bara lite värme och lugnare studietakt (halvfart och helt på distans) så blir det nog lättare att njuta av livet. Både mitt eget och det där som gör sig alltmer påmint i min mage. :) Känns ut nu ibland, men den här verkar bra mycket lugnare än vad Alex var därinne. Han for runt som värsta Michael Flatley ibland. ^^

Nu ska jag borsta tänder, ta järntabletter, klippa ogräs åt sköldpaddan osv. Sen får vi se vad som händer under dagen, Skrutten verkar piggare nu så man kan ju kanske hitta på något. Igår var vi hos mormor på förmiddagen så jag kunde plugga åtminstone lite. Efter lunch knallade vi till Lisa & Herman och hälsade på. Lisa är ju hemma nu och har det bra (eller äligt...?) om dagarna. Bäst man tar sitt ansvar och far dit och roar henne ibland kanske. ;) Och grabbarna blir ju så glada när de får leka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar