måndag, februari 15, 2010

Pust

Helt slut i skallen efter en minst sagt rörig handledning.... Vet inte om jag fattade mer eller mindre ens när den var över. En sak fick jag klar för mig iallafall: att jag KAN skriva om barn till fattiga föräldrar. Det är väl kanske huvudsaken iofs, men det hade ju kunnat vara bra att förstå något mer av vad som sades på 1,5 timme... Men jaja, man ska inte ha för höga förväntningar på livet har jag hört. :D

Efter det hade vi gruppträff, fick väl ihop några rader till på arbetet iallafall. Innan vi insåg att vi inte skulle komma någon vart mer idag så vi packade ihop och for hem istället. Vi ska göra hemma istället och maila varann. Jaha, så var det med det... Orkar verkligen inte pyssla mer med det idag, det får bli en fråga för imorgon det. Hemmastudier resten av veckan nu - underbart!! Ska ta och läsa lite nu istället tror jag innan det är dags att hämta Skruttebus. Funderar på att ta kälken till dagis och dra honom hem. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar