söndag, februari 14, 2010

Nähä.

Det är väl det ordet som allramest kan sammanfatta den här helgen:

Skulle på bandy i fredags - Alex vaken halva natten så han ville inte, skulle aldrig ha orkat heller. Nähä, jag fick vara hemma med honom istället.

Skulle på Heavy metal night på Tuppens igårkväll - blev plötsligt sämre i förkylningen så jag orkade inte iväg. Nähä....

Skulle åka pulka idag i Runemo - känner mig lika illa idag, sprängande huvudvärk bl.a Nähä....

Nåväl, det är ju alla hjärtans dag idag iallafall, väntar på att gubben ska vakna så jag kan ge honom paketet! Ligger ett på bordet här, det är visserligen adresserat till BÅDE Thomas och Alex Hedlund. Men den yngre ville då INTE följa med mamma hem igår, fast jag egenligen inte behövde någon barnvakt. Men han ville vara hos mormor ändå, och nyss när jag pratade med honom så ville han inte åka hem heller..... Lilla mormorsgrisen. :o) Jag hade tänkt ta bussen dit tidigare idag, så Thomas kunde komma senare när han sovit ut. Men jag orkar fan inte. Nähä....

Måste försöka plugga lite ikväll iallafall, har världens panik över att jag fortfarande inte vet vad jag ska skriva om på individuella uppgiften! Fanfanfan! Måste släpa mig iväg på handledningen imorgon så jag kanske kan få nån klarhet. Blir så förbannad, känns inte som om man får något råd från läraren heller. Tiden går och jag vill börja skriva!!!!! Fan det är tio sidor som ska skrivas!



Lite positiva saker finns det denna helg iallafall, jag har börjat känna första sprattlen i magen. Fast ärligt talat känns det svårt att glädjas åt det nu..... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar