tisdag, februari 16, 2010

Hmmm..

Lika hastigt som det dök upp så försvann det onda i magen. Måste ju ha varit matförgiftning då tycker jag. För så fort det gav med sig så kände jag att jag var hungrig. Käkade våfflor ikväll med god aptit iallafall, och det skulle väl aldrig ha hänt så snart efter magsjuka.

Idag har jag kämpat på med grupparbetet, gjorde klar min del (trooor jag iallafall) och skickade iväg den. Det känns skönt, så kan jag äntligen sätta tänderna i den individuella imorgon. Tiden går....

Ikväll ringde en kvinna från Folksam och ville boka en tid med mig för försäkringsrådgivningskollijox. När det var dags att boka själva tiden upptäckte hon att det inte alls var mig hon ville prata med, utan en gammal granne till oss på Gärdet som heter Yvonne!! Inte nog med att vi konstant fick hennes post och hon vår när vi bodde grannar (hur lika ÄR Thomas och Yvonne egentligen?), nu ringer de hit och letar efter henne med! -__- Jaja, vi är ju också kunder hos Folksam och skulle ha en tid bokad ändå så det löste ju sig. Tur att det upptäcktes så hon slapp stå och ringa på hos någon som kanske inte ens är hemma nästa fredag. Herregud.... Skulle jag vara född -55? Störtlöjligt! Det tyckte ju hon med iofs, att jag lät yngre än så.

-Vissssst, det säger du till alla du ringer fel till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar