onsdag, februari 17, 2010

Fysiskt och psykiskt trött.

Sovit kasst inatt (som vanligt då, jävla gnällkärring!) och skulle upp tidigt. Skruttas kom och mös med sin mamma en stund vid 06:15 iallafall, det ger morgonen en lite bättre start åtminstone. :) Sen flöt det på skapligt och vi kom iväg i tid. Men fyyyy faaan vad jobbigt det var att gå med vagnen i snön! Det brukar ju gå rätt bra, men idag var det liksom spårigt och dåligt plogat även under den nya snön så jag trodde fan allvarligt att jag skulle avlida innan vi var framme på dagis. Alex frågade ett par gånger om vi skulle hinna till gröten till och med. Lille Skrutt... Han börjar väga en del nu, så det är lite tungt. Han börjar väl kanske bli i äldsta laget för att åka vagn med, men något säger mig att det skulle ta ännu längre tid om han skulle gå själv. ^^ Så vi kämpar på med den åtminstone över vintern.

Nu sitter jag och har äntligen börjat skriva de allra första raderna på mitt individuella arbete. Skönt! Men ändå så kommer jag på miljarder andra saker att göra hela tiden. Fattar inte var min disciplin har tagit vägen? Nån som sett den? Den finns inte till vare sig för skola, motion, lchf:ande eller städning verkar det som nu. -__- Är det vårtröttheten som redan börjar slå till?? Iofs vet jag ett mkt bra sätt att få mer energi: LCHF! Om jag nu bara kunde ta mig själv i kragen och sköta det så kommer det andra av sig själv. Kan jag fatta det tro??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar