onsdag, februari 24, 2010

Brrr...

Uscha, imorse var det över 25 grader kallt när vi klev upp, mycket väder som Alex säger... ^^ Stackars pappan får sköta alla lämningar och hämtningar nu han. Endera är det svinkallt eller så vräker snön ner. Jag gör iallafall frukost tills han kommer hem! Idag bjöds det på bärsmoothie och rallarhalva (kolhydratsnålt bröd) med stekta ägg på. :o)

Upptäckte en annorlunda värk igår... i bäckenet. Tjoho, foglossning alltså. Fasen, jag som klarade mig helt utan sånt tjafs förra gången. Ska det bli det nudå istället för kräkandet som jag klarade mig utan?? Jaha.... bara att vänta in vattenansamlingen och halsbrännan då så är lyckan snart total. -__- Missförstå mig rätt, den som bor därinne är jag jättelycklig för, men nästa gång får allt Thomas bära på den! När man har ont så ofta och i den omfattning som jag har i vanliga fall är det INTE välkommet med en massa extra krämpor! Jag går ju liksom alltsomoftast (är det ett ord?) på reserven så att säga. Jaja, bara det blir vår nu så kommer tiden att gå gräsligt fort. Snart sitter man där och väntar på pensionen och grubblar över huruvida tidningsbudet inte börjat bli lite sen på sistone och på var de har billigaste talgbollarna till småfåglarna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar