söndag, december 20, 2009

Produktiv dag

Idag har jag varit riktigt på hugget! (Tog visserligen en liiiiten lur i soffan på förmiddagen, men det var den enda!) Vi tog kälken och gick en långpromenad på förmiddagen, runt hela stan och sen till Kvantum och handlade. Hem och fixade lunch, sen kokade jag pepparkakskola och den blev helt lyckad i år! Kvällen har ägnats åt köttbullerullning och -stekning. hela 2 kg köttfärs gjorde jag av med. :O Och de blev riktigt lyckade de med, men det var lite drygt att diska efter allt detta så nu blir det inte så mkt mer gjort ikväll skulle jag tro. Axlarna värker.... Skulle väl ha gjort ett nytt försök med chokladkolan smaksatt med lakritsessens som jag brände vid kanske. Men orka då!!

Inatt sov jag typ inget alls, låg och mådde illa bara. Tjohooo.... nähä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar