måndag, december 28, 2009

:o(

Jag har gått och fått en rejäl förkylning på halsen minsann. Inte kul alls! Är bara trött och trött och orkar ingenting mer än att typ läsa och sova dagarna i ända. Pappstackarn får ta hand om unge och hushåll och alltihop. :o( Men jag utfodrade åtminstone ungen idag när pappan var på stan-julknäckemacka och mjölk bjöds det till lunch. ^^ Rejält och bra.

Tur i oturen är väl att lägenheten är full av nya saker han kan roa sig med.... TV-spel, mamma Mu-film och massor av köksgrejer till hans spis. Och en rullande resväska med Cars på som verkar vara en av de roligaste julklapparna. :o)

Nu ska jag vila lite till, ikväll ska vi baka pizza. Undrar vad jag ska ha på min halva? The baby obviously DON´T want meat! Jag är sjukt petig med vad jag äter och vill helst bara leva på mjölk, hårdbröd och frukt typ.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar