söndag, november 15, 2009

Trött och seg....

Jag är inte ett dugg bakis idag, det borde rimligtvis inte ens jag bli på 2 öl (varav en folkis) och en cider, men trööööött av att vara vaken till typ tre. -__- Men det var kul att se iallafall, de var så duktiga så! Folk verkade gilla det med för det var ett fasligt liv och röj framför scenen, utom på mig då... Kul kul!! Blir nog rockstarfru jag innan det är färdigt ska ni se. ;) En egen liten fanclub fick de då redan igårkväll, de gick visserligen på Höghammar men ändå....

Sov rätt länge imorse, ända till tio! Inte alls vanligt numer härhemma det. Sen var det ganska slappt ett tag innan det var dags att hämta Skruttet. Han var inte alls på nåt särskilt bra humör, och ville inte följa med sina föräldrar hem. :/ Han ville vara kvar där han minsann. Men sen han sovit en stund i bilen och blivit utfodrad med en toast hemma så var han lite gladare. Besviken dock att mammas förslag om söndagsmys i soffan inte innebar något godis.... ^^

Har försökt plugga, men min hjärna ville inte fatta vad det innebar med ...en grundläggande generativ princip som skall ingjuta koherens i de ofta mer eller mindre disparata empiriska fynd som friläggs av.... blablabla.... den la av helt enkelt, hjärnan. Pallade inte trycket skulle man kunna säga. Hajade inte klyket. Inte för fem öre ens. Således sitter jag här istället, men en varm laptop (på mormors tid körde man med katter) i knät och slösurfar. Fejan, Tribal, bloggar osv osv. Så kan det gå när inte haspjäveln är på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar