onsdag, oktober 21, 2009

Stress

2 dagar kvar till barnkalas, sista presenten, inslagning, tårtbak och städ kvar.
6 dagar kvar till seminarium, inte gjort uppgifterna än
9 dagar kvar till tenta, känner mig långt ifrån färdigpåläst
10 dagar kvar till bröllop, bakning, småsaksshoppande osv kvar.

Idag ska jag: Läsa SoL+lagkommentarer, så långt jag hinner. Städa badrummet, dammtorka vardagsrummet, färga håret, röja i köket, tvätta en ljus tvätt, läsa igenom uppgifterna vi ska göra imorgon och försöka få lite ordning i anteckningar osv...

Imorgon ska jag: Täffa Ankie kl nio och göra uppgifter till seminariumet, gå på stan och handla: sista presenten, hårspray, strumpbyxor, överstrykningspennor, läsa klart SoL, baka tårtor, få besök av Lisa, Herman & farmor m. fam samt slå in paket...

Fredag: Plugga LSS, sekretess, ev kvarvarande SoL, ha barnkalas...

På lördag ska jag lägga mig ner och stilla dö en stund... och försöka komma ut och gå lite kanske.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar