onsdag, oktober 14, 2009

Mjuka fossingar!

Åh, vad skönt det är med lite hemmafotvård! Har badat, hyvlat, filat och smörjt med mintkräm. Nu sitter jag med fötterna i tofflor och bara myser. Tänk vilken tur min sambo har som får komma hem till en läckerpuma med pluggrufsigt hår, osminkad nuna, urtvättad och för stor tröja, slitna långkalsonger och lurviga, rosa tofflor med klor som kan vissla! ^_^ Han kan skatta sig lycklig rent utav, och denna kvinna är han redo att dela sitt liv med... sicken galning.

Idag har jag pluggat och pluggat. LVU kan ge ganska trist och jobbig läsning, men man ska ju igenom det. Läste om fallet Bobby bl.a idag, fy faan säger jag bara. Ska man kunna jobba med sånt där utan att själv bryta ihop?? Fast det är väl som Kajsa säger, de där utsatta barnen behöver bra vuxna som står på deras sida. Och på ett sätt vill jag bli en sån när jag är klar! Man får väl se var man hamnar i slutänden.

1 kommentar:

  1. Men de är ju just på grund av såna saker som gör att jag vill dela livet med dig;) Älskar dig!!!

    SvaraRadera