onsdag, september 09, 2009

Studiebesök.

Idag har vi varit till Murars gård i Vallsta på förmiddagen. Väldigt intressant och givande, vilket ställe! Där skulle jag verkligen kunna tänka mig att jobba bara beroende på den stämning som fanns där! Inte ofta man känner så. Vi kunde inte se och träffa några av de boende tyvärr när vi bara kommer sådär för nån timme. Men helt klart ett ställe att fundera på för riktiga praktiken som vi ska ha termin fem sen.

Nu är jag hemma en stund, vilar och läser innan jag ska iväg till Söderhamn för ett kvällspass på Sjövillan. Tänkte ta 14:40 bussen dit, sen gör jag ett pass där imorgon med så få det räcka för den här veckan. Fredagen får ägnas åt uppgiften, och kanske lite imorgonkväll med om jag orkar.

Kändes lite konstigt imorse när jag lämnade av Skruttet på förskolan: "hejdå, vi ses imorgon bitti då.." :o( Min lilla gosse var förresten såå duktig imorse!! han kissade på toaletten för första gången! Både han och jag blev jätteglada. Hoppas det släpper lite nudå... Skulle vara skönt att slippa allt bökande med blöjorna snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar