tisdag, september 08, 2009

Nöjd med mig själv idag.

Och det borde man vara oftare, för man GÖR faktiskt fler bra saker än man tycker själv. Jag har t.ex kommit in på min tredje sida av uppgiften idag, präntade ner 1,5 sida på ett par timmar! O_o Plus att jag kom ihåg att peppa S som skulle på arbetsintervju på AF, brukar vara kass på att komma ihåg sånt för mina stackars vänner annars... Nu håller jag tummarna för att hon FÅR jobbet med! Och så har jag utöver det hunnit gå med Alex till förskolan inkl. stanna och titta på bilarna, tvätta, diska, rita med Alex och fixat mina naglar så jag känner mig fräsch och fin om tassarna! Är inte det en helt ok tisdag va?? Ofta bara hakar man upp sig på allt man INTE hinner istället för att se det positiva. Jag vet med mig själv att jag funkar så, därför kämpar jag för att se de bra sakerna i vardagen, de små glädjeämnena som faktiskt ( om man lär sig se dem) kan göra en såå mycket lyckligare och nöjdare.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen kanske unna mig själv en stund med en bra bok eller ett dataspel. Har inte bestämt mig riktigt än. Thomas är och repar och ungen ligger till sängs med I-or och hajen. ^^ =fritid för mamman!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen..
    jag har precis fått diagnosen fibro.. och letar efter två svar som min läkare inte kan svara på som du kanske kan;)
    Hur blir fibron om man skaffar barn blir den värre efteråt? och är sjukdommen ärftlig?
    ta hand om dig

    SvaraRadera
  2. om du har ett svar får du gärna svara på : bluueberrypie.blogg.se TAck tack :)

    SvaraRadera