onsdag, september 16, 2009

Sol & regn....

Shit vad växlande väder det har varit idag! Kallt, sol, regn, sol och regn igen... Ojojoj, hoppas det blir stabilare (SOL!) i helgen säger jag bara!! Annars får jag krupp.

Har varit på underbara Sjövillan idag, en av de som bor där läste min uppgift och tyckte den var bra! Lite snabba ändringar i morgon eftermiddag bara, sen så. Imorrnkväll ska jag packa och dona en massa, sen tar jag bussen till Runemo när Thomas drar till jobbet. Tänkte Kattis skulle slippa åka till Bollnäs på morgonen och jag har ju ändå busskort så! :o) Uttas ska sova där med, men han får åka dit redan på eftermiddagen han så han hinner umgås med sina kära mormor & morfar lite.

Tittade faktiskt på Idol igåkväll, det var ju från Gävle och lite folk man kände igen med. En som spelar i Thomas band, en från soc i S-hamn och en som föreläst för oss på skolan. :o) Var på Sjövillan igårkväll med så vi satt bänkade i dagrummet allihop och tittade/led av sekundärskam. Tyvärr missade jag ju en del eftersom jag blev tvungen gå ut till bussen. Som jag för övrigt höll på att missa... Jag som a l l t i d annars är ute i helt sjukt god tid!

Jag känner mig frusen och halvhängig idag, hoppas det bara beror på min extremt kassa nattsömn sista nätterna och ingen kultingsjuka. O_o

Nej nu ska jag gå och hänga mig så man blir lite rak i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar