måndag, september 28, 2009

Skit

Skrutten är förkyld, hoppas han ej blir såpass dålig att vi måste ställa in helgens huvudstadsresa! Vi bara MÅSTE ju dit och shoppa ju! -_- Och pappan har ont i hälen så han fan knappt kan gå. Blir väl att jag får åka själv och leta upp allt vi ska ha. Gå på Sator ensam på Debaser, eller sitta själv på bio (för det ska man ju kunna säger Kattis!) och shoppa loss precis vad jag vill...

Jaja, det är flera dagar tills dess så vi håller alla tummar och hälsenor vi har! Uttas sover, pappan duschar och det ska jag också strax göra. Sitter och eftersvettas efter min raska prommis på en timme. Fasen va mörkt det börjar bli om kvällsen nu. Trökigt på ett sätt, men mysigt på ett annat. Aldrig är det då helt bra heller.

Imorrn är det dags för nyan kurs!!

1 kommentar:

  1. det går jättebra att gå på bio själv! har jag gjort flera gånger! men godis är ett måste :D

    SvaraRadera