fredag, september 25, 2009

Fredag igen då...

...och här sitter jag. Lyssnar på Black Sabbath och försöker få ordning på min uppgift efter oppositionen igår. Jag skriver helt enkelt om hela jävla analysdelen och ser till att få med både det nya som skulle in och det gamla jag vill ha kvar. Lite omständigt kanske, men det funkar bäst för min omständiga hjärna det. Försöker även få tag i föreståndaren på Sjövillan så jag vet om det är nån idé för mig att åka dit idag men det verkar svårt det. Får väl ta det på måndag då, så kanske Alex kan vara hemma från förskolan och följa med sin mamma på äventyr till Söderhamn istället? Jaja, vi får se. Känns inte som om det gör mig nåt att få hela dagen idag till att plugga heller, sådeså.

Har just läst Kattis första inlägg på Bali-bloggen, känns ju jättekul att titta ut på gråtrista Bollnäs efter den bilden. -_- Varför ska man bo i gråland för???

Vad händer i helgen då? Barnkalas i Knivsta imorrn är det väl tänkt. Alltid lika skoj att fara på kalas och inte få äta/fika nåt.... Måste komma ihåg att ta med nåt eget den här gången. :o)

1 kommentar: