torsdag, september 24, 2009

Det gäller att vara lite effektiv ibland

Om man vill hinna få nåt gjort på en enstaka liten förmiddag. Jag önskar verkligen att jag hade mer av den varan, effektiviteten... Känner mig skapligt i form idag, var väl nån lurig infektion som passerade genom min kropp som fick mig att bli utslagen ett par dagar. Börjar känna mig levande igen idag så jag har iaf handdiskat, kört en diskmaskin, vikt tvätt, dammsugit kök, sköldpaddsrum & hall, skurat Alex matstol samt städat och vattnat åt Dimebag. Alltid något... Nu är det snart dags för lunch, får bli en tidig sån idag om jag ska hinna ut till Shell före halvtolv för att åka mot Gävle och slutseminariumet. O_o Lite nervös börjar jag allt bli. Men det går säkert bara bra det!

Ikväll har jag min rockstjärna hemma fast det är torsdag, repet var igårkväll istället. Men jag lär ju ha fullt upp med att rätta till min uppgift som skall vara inne slutgiltigt på söndagkväll. Säkert massor av saker som behöver ändras. :o(

Nu blir det lunch, sen kolla Tribal Wars en snabbis och fixa håret! Pusshej! *_*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar