tisdag, augusti 11, 2009

Å shit!

Vilken dryg dag det har varit idag! Seeegt och tråkigt på eftermiddagen med tramsigt rollspel och ingen rast... Jag hade så ont i huvudet och mådde så illa på vägen hem att jag kände mig skitotrevlig mot mina stackars klasskamrater... Får se till att ta med mellanmål imorrn så kanske jag håller mig gladare än med bara Allévo. :o) Det är ju redovisningar imorrn med så då kan det väl vara bra att vara alert kanske? Som tur var så är vi först så man slipper gruva sig och fortfarande är skapligt pigg.

Usch Alex är på riktigt trots-humör nu för det mesta... Jag trodde nästan jag skulle kasta ut honom nyss. -_- Som tur var blev han glad igen med lite fisk, potatis, mjölk och äpple i magen. ^^ Nu sitter han och tittar på sin kära Emil & griseknoen och jag gruvar mig för en motionssväng i regnet. Kanske man skulle ta crosstrainern istället? Och gummibandet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar