onsdag, juli 01, 2009

Hemma

Gud va mysigt och fint det var på Stene! De har fixat massor av nya saker för barn sen sist vi var där! Det fanns massor av lekstugor i form av små hälsingegårdar som man bara blev helt kär i! Skulle vilja ha en sån jag med ju. Uttas tyckte det var jättekul, även att titta på blommor. Han gillar att se på och lukta på fina blommor min lille botanist. (Lik sin mor...?)
Att äta där gillade han däremot inte, och jag är böjd att hålla med honom faktiskt. Det var bättre förr! Synd bara att just som vi slappade på den ljuvliga gräsmattan och jag hade hittat en härlig plats under en fläderbuske för min filt så började et regna. :o( Bara att packa alla saker i korgar och väskor, ta ungen i vagnen och sprinag mot bilen och åka hem det. Hemma väntade pappa med pannkakor åt nyvaken unge och hungrig mamma. ^^ Vad skulle vi göra utan honom?

Regnet hänger i luften än, så det blir nog ingen kvällsprommis ikväll. Men imorrn tänkte jag inte Sussie skulle kunna slippa undan längre! -_O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar