lördag, juni 13, 2009

Hurt-morgon!

Har precis kommit hem från ett varv runt Framnäs-slingan med Ankie! Skönt att komma ut såhär på morgonen, annars brukar det inte bli så mkt motionerat för mig på helgerna om jag ska vara ärlig. Vi ska gå en runda imorgon med, hoppas det inte blir alltför sent hem från cruisingen inatt då... Om det nu blir nåt, vädret ser inte alltför lovande ut. Vi skickar Alex till mormor ändå, är ju för sent att åka med honom när det är dags att bestämma sig och han ser ju fram emot att sova hos mormor & morfar.
Vi vaknade klockan sex imorse av att han hade sån där otäck fals krupp-hosta igen. Fya! Men den här gången var det inte lika illa utan gick över rätt fort efter att ha suttit ute på balkongen en stund och andats in lite ånga från kokaned vatten. Jag frågade mormor om hon vågade ha honom ändå och hon sa att det var ingen fara. Hoppas verkligen att det blir lugnt då! Vi får väl hitta på nåt annat kul med vår barnfria kväll om det inte blir nåmn cruising av då... ^^

Nu ska jag hoppa in i duschen och spola av mig svett och myggbett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar