måndag, maj 11, 2009

Vår!!

Ute är det vår, även fast värmen inte är riktigt vad den borde kanske... Men det är grönt, blommorna tittar fram och jag har köpt första växterna till balkongen idag! :o) En timjan och en oregano blev det, har redan en basilika som står i köksfönstret! Jag tänkte plantera dem i balkonglådan nån dag.

Idag har jag och Uttas varit hos mormor, jag har åtminstone lyckats läsa strax över 50 sidor. Men gnällig och mammig har gossen varit! Jag hann även ut och krypa lite i rabattterna och leka med min kära närbildslins... älskar den mer och mer! ^^
På vägen hem somnade Utte, han vägrade tvärt att sova när han och mormor var ute och gick eftr lunch minsann. Sen des har gnälligheten varit på topp (eller räknas det som botten tro??) och inget duger. Just nu sitter han i pappas knä och läser, jag ska ta och väga lite kläder jag har sålt på Tradera och sen skicka vinnarmail. Blir några futtiga kronor av min försäljning iallafall, mer än vi skulle fått om de bara låg på vinden och skräpade iallafall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar