måndag, maj 11, 2009

-Ajje!!

Min vänstra, övre visdomstand håller på att bryta sig igenom tandköttet. Det är svullet, ömt och man känner tre små "piggar" igenom. Det kliar och gör ont på samma gång, och jag funderar allvarligt på att knata upp på vinden och hämta Skruttens kylande bitring för jag blir snart galen! Och tre till ska man väl värka fram sen innan man är klar. >__<

Nu ska jag gå och borsta tänderna (de jag redan har) och sen blir det nog snart att krypa till kojs, är trött som en gnu i vanlig ordning. Hade så himla svårt att somna igårkväll så det blev branog sent. Sen har jag ju läst, läst, läst och tröstat ledsen Skrutt om vart annat idag. Imorgon ska jag försöka hinna tvätta, damma, vika tvätt och ev putsa nåt fönster mellan Skrutt-tröstandet och skolböcker. Det gäller ju att liksom utnyttja VAB-dagarna till max! ^^


Gonatt och swwet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar