onsdag, maj 27, 2009

Svagt kaffe...

Undrar om det börjar balla ur med min kära, lilla söta perkis?? Kaffet blir fanimej svagt hela tiden. Usch, känns inte alls som om jag har lust med någon ytterligare utgift nu. Den här måanden blidde bedrövlig, kom ju bara 6500 ca från CSN. Eftersom jag ska läsa sommarkurs så blir det ju mera nästa månad, men det är ju då det och inte nu. -__- Jag får ta och prova det välbeprövade tricket från Ola att köra perkisen med maskindiskmedel i och se om den måhända har slaggat igen. Håll tummarna!!

Jag har gjort klar del 1 av min rättsfallsuppgift nu och skall strax leta fram nåt spännande till del 2. Vi får välja ett fall själva, vad ska jag hitta på för skoj tro...? Har en liten kafferast nu, och har sorterat in alla papper från förra kursen i min allt fläskigare pärm. Den blir helt smäckfylld redan det här året visst, så jag får snällt skaffa en ny till nästa. Och då har jag ändå mkt antecknngar osv kvar i skrivböcker och block. Plus att de flesta utskrifter av rapporter, fall o dyl går tillbaka till skrivaren för att användas på andra sidan med. (Japp, jag är en miljötönt ut i fingerspetsarna! Även fast jag slutat med mina veckolöften, det betyder i c k e att jag slutat tänka på miljön. Bara att jag inte orkar komma på nåt särskilt varje vecka... Nu ska jag avsluta den här, världens längsta parantes.)

Nu är kaffet urdrucket och jag ska ta ett pluggryck till innan mormor kommer hit för att titta till sina små barnbarn. :o) Hon är väl kanske mest intresserad av den som går på två ben och inte har sköld iofs.

1 kommentar:

  1. Jag är glad att jag har dig jag också älskling. Älskar dig, puss puss

    SvaraRadera