söndag, maj 17, 2009

Söndagmorgon.

Idag slår visst Uttas nåt slags sovrekord eller vad han kan tänkas syssla med. Klockan börjar närma sig nio och hans föräldrar är vakna, men inte han. :o) Lille Dimebag sover än han med, jag börjar oroa mig såklart... tänk om han inte tittar fram nåt mer alls? (ja, jag veeeet att jag är fjantig, och jag veeeet att de gör så ofta när de är små!)

Igårkväll kollade vi lite på schlager, pysslade lite allmänt och drack några öl faktiskt. Kolla och de på aftonbladet.se nu och såg att Norge vann, de var ju bra iofs men jag vet inte om jag tyckte de var bäst precis? Näe, jag gillade faktiskt Sveriges bidrag i år, tyckte opera-stuket var coolt! Men men, skit i det då jäkla tråkeuropa! -__-

Nu ska jag gå och fixa lite frukost, se om ungen vill vakna nåt tag eller om han tänker sova hela dagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar