tisdag, maj 26, 2009

Problems

Jag hittar inte rätta JO-utlåtandet till case 1 i uppgiften... Har provat alla möjliga sökord, men hittar noll och intet. Får ringa nån vänlig klasskompis ikväll eller imorgon kanske. Just nu orkar jag inte samla ihop min förkylda hjärna tillräckligt för att kunna tänka vettigt och klart.
Jag tror jag tar och följer med pappan och ungen ut och sover middag istället. -__- Själv somnar jag så fort jag lägger mig eller sätter mig nu, lika som vår käre Bobbo brukar göra... ^^ Uppgiften ska vara klar nästa tisdag så jag kan väl släppa den en stund, iofs har jag massor av läsning kvar, men det får jag ta eftersom jag orkar. Tar lite ikväll och lite imorgon så blir det väl klart nåt tag. Usch, det känns som om jag missar på tok för mycket pluggtid den här kursen, jag kommer inte att klara tentan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar