tisdag, maj 12, 2009

:o)))

Jag har världens bästa sambo jag, han har väl efter snart åtta år lärt sig att det är lika bra att låta mig hållas när jag är ivrig och ska fixa saker d i r e k t. SÅ - på lördag drar vi till Västerås (med en sväng in på Ikea för att fixa lite saker) och hämtar den Grekiska landsköldpaddan som jag har ringt och bokat ikväll. :o) Spännande va?? Uppfödaren fixar lampor, mat osv som vi behöver så vi behöver "bara" fixa upphängningsanordning till lampor, låda + lådsubstrat att ha i botten. Plus lite annat smått och gott såklart, stenar och sånt för lille Dimebag att klättra på och gömma sig i osv.


Vi ska bli sköldis-ägare, det ni!

2 kommentarer:

  1. haha trodde thomas va starkare än så...:)

    SvaraRadera
  2. Stark och stark, han säger att han visst vill ha en han med. Sådeså! Han var bara rädd Alex inte skulle kunna låta bli, men nu ska han stå högt upp den lille gynnaren. :o)

    SvaraRadera