tisdag, maj 12, 2009

Gladare

Idag är Skruttas gladare och far runt som en galning i lägenheten! ^^ Jag har hunnit med lite grejer iallafall, men det blir nog inget fönster putsat som det ser ut. Är ju strax lunchdags och sen blir det väl promenad. Inget pluggande heller...


Jag har fått för mig att jag vill ha en sköldpadda, men när jag mäter upp hur stor låda den behöver så inser jag att vi nog inte har plats... :o( Eller plats har vi väl, men min sambo är ju inte lika förtjust i idén som jag tyvärr. Han säger bara att vi ska vänta, vilket brukar betyda att han inte vill... Eller har han bara lust att bestämma lite liksom? Sådär att jag får gå och vänta som en tiggande hund och se om det blir nån godisbit eller inte??

2 kommentarer:

  1. meeen guuud va ska du med en sköldpadda till?! förstår thomas ja...:)

    SvaraRadera