måndag, maj 25, 2009

Home sweet home

Så har man överlevt en Ålandskryssning då! Började starkt med att bli sjösjuk redan vid middagen... Fick som tur var en tablett i receptionen så sen gick det väl bra. Jag tog det rätt lugnt med alkoholen ändå, för jag var rädd att jag skulle bli dålig igen. Vi satt i hytten och drack det vi införskaffat på taxfreee först, ända till tolv typ vart vi kvar där! O__o Sen var vi ut en sväng, kollade i discot och lite pubar samt stod och tittade ut över havet när vi började närma oss Åland. Vid två var vi nog i säng, vissa mådde sämre än andra och spelade porslinstuba innan de somnade. ^^ Vi andra somnade direkt och sov gott hela natten, utom några uppvaknanden då jag märkte att jag fick mer och mer ont i halsen... :o( Jag skulle aldrig ha hånglat med Sussie! Det ser man ju hur det gick... Nu sitter jag här med feber, halsont, tungt huvud osv osv... Vill bara lägga mig, men jag ska kolla tentaresultatet och dricka mitt honungsvatten först tänkte jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar