tisdag, april 21, 2009

Vår-tecken!

  • A-lagarna har hittat ut på bänkarna.
  • Det är tranor på åkrarna
  • Jag har börjat få kli i hals/näsa
  • Jag börjar fundera på att byta till sommartäcke...
  • Det börjar klia i grön-fingrarna...

Ja, ungefär så ser det väl ut... Härligt va?? ^^ Imorgon skall vi skriva kontrakt med polackerna, sen är väl stugförsäljningen klar då! Tjohooo!!! Det skall vi fira i helgen med en röding som ligger och skäms i frysen samt ev en flarra bubbel! :o)

Idag ska jag till Heden, heldag med föreläsning sen gruppträff och fixa uppgifterna. Blir till att plugga ikväll. Jag missar ju 2 föreläsningar imorgon tyvärr, de ska ju komma upp från Sthlm och vi ska träffas på banken för att skriva pappren. No way att jag hinner hem från Gävle före tre ju. :o( Synd, men men... det här får väl gå före!

Nu ska jag gå och fixa frulle åt lortapan som står i duschen. ;o) Och klä på mig själv ska jag väl med kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar